Колега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали, топла.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщениеКолега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.
Comment
-
Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщениеКолега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.
Ако не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеЯвно така нещата не стават, което си е нормално. Моля някои ако знае човек някъде около Разград -Шумен-Русе които може да я види да пише.Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениеЗаповядай ако имаш път на сам. Имам един които за мен лично 33-ките ги разбира на дълбоко.Само той ми е барал по 3-те боксера основния ремонт пак той ми го направи и съм доволен. Ако искаш мога да ти дам и негов телефон!!!
---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:24 ----------
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАко не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.
Comment
-
Чувал съм че най добре карбураторите ги настройват механиците мотори!!! Дали е вярно не знам !!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАко не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.
Comment
-
Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщениеЩе съм благодарен ако ми кажеш при някой наистина добър специалист при който да отида и да огледа изцяло двигателя защото мисля да слагам и газово по нататък като сабера пари и искам всичко да е изрядно и да нямам проблеми.Мерси предварително...Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Вчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеВчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.
Пак ти казвам, дай малко предварение на делкото. Казвам го от опит, защото всяка кола правена със стробоскоп, дори по книга на 5-6 градуса при празен ход, в действителност е мъртва. Само с 4-5 градуса предварение колата винаги излита, това показва практиката, при това без да чука аванса. Особено добре се получава в комбинация с хубав бензин. Ако му дойде много аванса на мотора, той затяга при палене (просто защото искрата идва доста преди ГМТ и се получава обратен удар в цилиндъра) Аз лично винаги съм настройвал и карбураторите, и делкото на ухо и винаги нещата са били ОК.Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:55.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеВчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТръгни по това маркуче и виж някъде да не е измъкнато! Ако имаш еко-бокс е страшно. Маркучето отива в един тройник и от там в един клапан, после в електроклапан , еко-бокса и става мазало.
Все пак говорим за карбураторна 33-ка. Демек няма нищо еко в нея.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment